Osta hissiliput liikuntaedulla etukäteen sähköpostitse
Verkkokaupassamme ei voi maksaa ostoksia liikuntaeduilla. Voit kuitenkin tilata hissilipun etukäteen myyntipalvelumme kautta. Muistathan noudattaa alla olevia ohjeita.
Liikuntaedulla ostettavat liput on maksettava kokonaisuudessaan liikuntaedulla: lisää saldoa sovellukseen, mikäli liikuntaetusi ei riitä ostoon – mikäli oma palveluntarjoasi ei salli tätä, ota yhteys myynti@pyha.fi. Mikäli sinulla on liikuntaseteleitä, osto tulee tehdä lipunmyyntipisteessä talvikauden avauksen jälkeen.
Tilaukset tulee tehdä alla olevien ohjeiden mukaisesti, jotta ne voidaan käsitellä oikein.
Huomioithan seuraavat asiat:
- Myyntipalvelun kautta tilatuissa lipuissa on kahden arkipäivän käsittelyaika.
- Liikuntaedulla voi ostaa lippuja vain edun haltijalle, ei esimerkiksi perheenjäsenille.
- Henkilöllisyys on todistettava lippua noudettaessa.
Toimi näin:
- Maksa valitsemallasi liikuntaedulla (esim. ePassi, Smartum, Edenred) palveluntarjoajan ohjeiden mukaan. Mikäli liikuntaetusi ei riitä koko hissilipun maksamiseen, lisää saldoa sovellukseen ja suorita koko maksu yhdellä ostolla. Mikäli saldon lisäys ei onnistu, ota yhteys sähköspostilla.
- Lähetä tämän jälkeen sähköpostia myyntipalveluun (myynti@pyha.fi) ja kerro selkeästi alla olevat asiat.
- Millä liikuntaedulla maksat: Smartum / ePassi / Edenred. Mikäli käytät ePassia, voit myös ostaa lipun ePassin Marketplacen kautta (pl. kanta-asiakastarjoukset).
- Haluamasi lipputyyppi ja hinta: Esim. Pyhä-kausikortti 474 euroa.
- Hissilipun alkamispäivämäärä
(Huom! Emme käsittele tilauksia, joista asiakas ei ole lähettänyt sähköpostia.)
Huomioithan myös, että lipuilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Kun maksu on hyväksytty ja ohjeiden mukainen sähköposti on saapunut meille, tiimimme käsittelee tilauksen ja lähettää sinulle vahvistuksen ja tiedon, mistä lipun voi noutaa.
Pyhän hiihtokeskuksen myyntipisteiden nimet liikuntaetusovelluksissa:
ePassi: Pyhätunturi Oy
Smartum: Pyhätunturi
Edenred: Pyhätunturi Oy